13 oktober 2006

Oj da...

Her ble det lenge mellom oppdateringene, gitt...

Jeg har hatt det veldig travelt, og når jeg ikke har hatt det så kjempetravelt, så har gått på en liten virtuell oppdagelsesrusletur gjennom den norske bloggosfæren. Der er det koselig! Jeg liker godt å lese norske blogger, og synes det er mer oversiktlig enn å prøve å finne gode blogger på engelsk. Det kan jo være at jeg har et litt nostalgisk forhold til mitt hjemland og dets innbyggere, men jeg synes det er gjennomsnittlig bedre kvalitet på de norske bloggene jeg ramler innom enn det er på de engelskspråklige. Her er det jo noen veldig selvsagte poeng jeg kunne trekke frem angående antallet blogger i sin helhet osv., men det gidder jeg ikke.

Ja, ikke nødvendigvis sånn at disse bloggene er så "viktige" eller at innholdet er kjempenyttig, men heller bare at de er en glede å lese, generelt sett. Føler vel ikke at jeg er kjent nok i den norske bloggverdenen (har bare ramlet innom i ny og ne de siste par månedene) til å komme med noen bastante uttalelser om den akkurat, men ville bare takke dere for hyggelige og tankevekkende/lattervekkende leseopplevelser. Og det betyr at jeg blogger lite for øyeblikket, jeg koser meg nemlig så inderlig med å lese. Heia Norge!

Ingen kommentarer: